Pārbūvēts reģionālā autoceļa posms no Madlienas līdz Tīnūžu-Kokneses šosejai
Darbi minētajā autoceļa posmā sākās 2017.gada augustā un to ietvaros ir izbūvētas jaunas salturīgā slāņa un šķembu pamata kārtas, kam virsū ieklātas trīs kārtas asfalta. Pārbūvēts tilts pār Lobi, atjaunots tilts pār Ogri, kā arī izbūvēta lielizmēra caurteka Abzes šķērsojuma vietā. Tāpat sakārtota ūdens novades sistēma, uzlabota satiksmes drošība un atjaunotas autobusu pieturvietas.
Būvdarbu laikā, izbūvējot ceļa pamatus pie Madlienas, tika konstatēts, ka līdz desmit metru dziļumam grunts sastāv no dūņveidīgas šķidras kūdras. Lai posma pārbūve notiktu kvalitatīvi un dotu ilglaicīgu rezultātu, lai ceļš nesāktu sēsties, bija nepieciešams nostiprināt grunti.
"Latvijas valsts ceļu" pārstāvji atzīmēja, ka līdz šim līdzīgos gadījumos tas tika darīts, nomainot mīksto grunti, kāda ir dūņveidīgā kūdra, pret cietu grunti, bet šiem darbiem ir lielas izmaksas, turklāt tādā gadījumā posms ir jāslēdz satiksmei uz ilgu laiku. Tādējādi, lai samazinātu izmaksas, kā arī iekļautos būvniecībai atvēlētajā termiņā, tika nolemts pielietot līdz šim valsts autoceļu tīklā neizmantotu metodi - vājas nestspējas grunts tika stabilizēta, iedzenot gruntī kopumā 952 kolonnas, kas izkārtotas 2,5 reiz divu metru režģī. Kolonnu dziļumu regulēja dators, kas fiksēja iegremdēšanas spēka pretestību. Šos darbus veica Polijas uzņēmuma Menard Polska speciālisti.
Autoceļa pārbūvi posmā no Madlienas līdz Tīnūžu-Kokneses ceļam veica AS "A.C.B.". Pārbūves izmaksas veidoja 11,237 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN), no kuras 85% līdzfinansēja Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF). Iepriekš būvdarbi šajā posmā veikti 1980.gados.
Šī paša autoceļa posmā no Tīnūžu-Kokneses (P80) ceļa līdz Skrīveriem vēl turpinās būvdarbi, kas tiks pabeigti nākamgad. Pēc to pabeigšanas viss reģionālais autoceļš P32 no Augšlīgatnes līdz Skrīveriem jeb no Vidzemes šosejas (A2) līdz Daugavpils šosejai (A6) būs ar asfalta segumu.
Uz sarakstu