Banner 980x90

Vācijas kompānija "Voith" apstiprina RVR pasūtītās produkcijas aizkavēšanos

Vācijas kompānija "Voith" apstiprina, ka tās dēļ kavējušās piegādes AS "Rīgas vagonbūves rūpnīca" (RVR), kā dēļ varētu būt kavējusies uzņēmuma "Pasažieru vilciens" (PV) dīzeļvilcienu modernizācija.

Kā aģentūrai LETA norāda kompānijas "Voith" ārējās komunikācijas vadītāja Margarēte Dingere, apzinoties pasūtītās produkcijas piegādes termiņa svarīgumu, kompānija "Voith" sadarbojas ar RVR vēl ciešāk, lai atrisinātu radušos situāciju.

"Šī projekta pabeigšana patlaban ir kompānijas "Voith" svarīgākā prioritāte, un mēs darām, ko spējam, lai spētu izpildīt mūsu klienta RVR prasības," uzsver Dingere.

Taču detalizētāku informāciju par pasūtījuma izpildi un termiņiem kompānija "Voith" neatklāj.

Pilseta24.lv jau vēstīja, PV aktuālajā projekta atskaites posmā informējis Satiksmes ministriju (SM) par to, ka dīzeļvilcienu modernizācijas procesā iespējama būtiska aizkavēšanās. Turklāt situāciju sarežģī fakts, ka 13 miljoni eiro šajā projektā ir piesaistīti kā Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējums.

Iepirkuma līguma parakstīšanas tiesības ieguvusī pilnsabiedrība "DMU vilcieni", kurā ietilpst RVR, AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" un AS "VRC Zasulauks", nespēj iekļauties līgumā paredzētajos termiņos, skaidro uzņēmumā. PV vairākkārtēji brīdinājusi izpildītājus par juridiskām un finansiālām sekām līguma termiņa būtiska kavējuma gadījumā.

RVR valdes priekšsēdētājs Gatis Kamarūts iepriekš skaidroja, ka dīzeļvilcienu modernizācija ir aizkavējusies, jo Vācijas kompānija "Voith" nav laikā piegādājusi pasūtīto produkciju, taču patlaban situācija normalizējas - pirmās piegādes ir veiktas un nav pamata uzskatīt, ka Latvija varētu zaudēt ES līdzfinansējumu šajā projektā. Viņš skaidroja, ka gan PV, gan SM ir informēta par izveidojušos situāciju.

No kopējā projektam nepieciešamā finansējuma, kas sasniedz 21,98 miljonus eiro, 13 miljoni eiro piesaistīti kā ES līdzfinansējums. Pirmā dīzeļvilcienu sastāvu nodošana modernizācijai bija paredzēta 2014.gada maijā, savukārt 2015.gada novembrī plānota pēdējā sastāva saņemšana.

Modernizāciju bija plānots pabeigt 2015.gada nogalē, kad vajadzētu saņemt pēdējos modernizētos dīzeļvilcienu sastāvus.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)