"CIDO Grupa" uzsāk ražot sulas jaunā kategorijā
Saskaņā ar biedrības ''5 dienā'' un GFK veikto aptauju, 60% iedzīvotāju savā ikdienas ēdienkartē par maz iekļauj augļus un dārzeņus. Tādēļ SIA ''CIDO Grupa'', uzsāktās programmas sabiedrības izglītošanai par augļu, dārzeņu un sulu lomu uzturā ietvaros, izstrādājusi jaunas dārzeņu un augļu sulas ''Veggie'' ar biešu vai ķirbju garšu, attīstot jaunu kategoriju sulu klāstā.
Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja uzņēmuma pārstāve Inese Ozoliņa, jāmin, ka dārzeņu un augļu sulu kombinācija ir jauna niša arī Latvijas tirgum, bet ārvalstīs šis strauji augošais "vegie" segments iemanto arvien lielāku popularitāti līdz ar izpratnes par veselīgu uzturu palielināšanos.
"CIDO Grupa" uzsākusi ražot "Veggie" ābolu - biešu sulu ar mango biezeni un augļu – dārzeņu sulu ar ķirbju biezeni.
Līga Sakne, SIA "CIDO Grupa" bezalkoholisko dzērienu kategorijas vadītāja Baltijā: "Sula pēc to sastāva ir tas pats auglis vai dārzenis, tāpēc pērn uzsākām ilggadēju izglītošanas programmu, kuras ietvaros aicinām iedzīvotājus iepazīt sulu pozitīvās īpašības un izdzert vismaz glāzi sulas dienā.sekojot pasaules tendencēm, "CIDO Grupa" ir uzsākusi ražot vērtīgās dārzeņu sulas, kas garšas ziņā papildinātas ar augļu sulām. Šāda augļu un dārzeņu sulu kombinācija sniedz iespējas iedzīvotājiem ērtā veidā bagātināt ikdienas uzturu un uzņemt dārzeņos un augļos esošās vērtīgās minerālvielas, vitamīnus un antioksidantus. Šim "Veggie" konceptam ir augsts attīstības potenciāls, jo tās kļūst arvien populārākas Eiropā. Tāpēc liels gandarījums, ka šobrīd esam vieni no pirmajiem šīs tradīcijas ieviesējiem Latvijā."
Saskaņā ar Eiropas Savienībā (ES) un Latvijā apstiprināto sulu klasifikāciju, jaunie produkti ir 100% sulas, kas izgatavotas no dārzeņu un augļu koncentrētām sulām. Pēc to sastāva tās nodrošina enerģiju1 un sāta sajūta ilgākam laikam, līdz ar to tās var būt arī vērtīga maltīte starp ēdienreizēm ceļā. Papildus sulas ir bagātinātas ar B grupas vitamīniem, kas ir svarīgi organisma pilnvērtīgai funkcionēšanai. Saskaņā ar ES akceptētajām Veselīguma norādēm, šīs grupas vitamīni palīdz nodrošināt normālu enerģijas ieguves vielmaiņu.
Lai izglītotu sabiedrību par sulu vērtīgajām īpašībām un to nozīmi sabalansēta uztura veidošanā, biedrība "5 dienā" pērn uzsāka īstenot projektu SULASSPĒKS. Vienlaicīgi projekts apvieno dažādus veselības jomas ekspertus un domubiedrus, kas kļuvuši par projekta vēstnešiem. Projekta iniciators ir biedrība "5 dienā", kas ir lielākā Baltijā sulu ražotāja SIA "CIDO Grupa" sociālā iniciatīva.
Daudzviet pasaulē, lai veicinātu dārzeņu un augļu patēriņu ikdienas uzturā, valsts mērogā ir ieviesta programma "5 a day" jeb "5 dienā". Programmas iniciators ir Pasaules Veselības organizācija (PVO), un saskaņā ar to ikvienam cilvēkam veselības veicināšanai dienā nepieciešams uzņemt vismaz 5 porcijas augļu un dārzeņu, turklāt vienu no dienas porcijām ieteicams aizstāt ar glāzi sulas. Lai popularizētu "5 a day" konceptu Latvijā, pirms vairākiem gadiem ir izveidota biedrība "5 dienā".
SIA "Cido Grupa" ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, gan alus. Tās kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība "Royal Unibrew". 2014.gadu "Cido Grupa" noslēdza ar 55,9 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir labākais uzņēmuma finanšu rezultāts.
Uz sarakstu