VISC vadītājs: Tas ir liels jautājums, vai eksāmens var motivēt apgūt priekšmetu
Tas ir liels jautājums, cik lielā mērā eksāmens var motivēt apgūt priekšmetu, vērtējot ieceri Latvijā ieviest jaunu dabaszinātņu eksāmenu fizikā un ķīmijā, Latvijas Radio sacīja jaunais Valsts izglītības satura centra (VISC) vadītājs Guntars Catlaks.Lai arī ir dažādi viedokļi, dabaszinātņu eksāmena pilotprojekts tiks veikts un tiks pētīti tā rezultāti. No skolām par pilotprojektu interese ir, un kopumā VISC cer uz 50 līdz 60 skolu iesaisti katrā no eksāmeniem.
Catlaks atzīmēja, ka visur Eiropā ir vērojama skolēnu novēršanas no eksaktajām zinātnēm par labu humanitārajām, ko tomēr lielā mērā ietekmējot pieprasījums darba tirgū. Uz sarakstu