Viļānieši aktīvi izmanto klientu apkalpošanas centra pakalpojumus
No 2015.gada 1.oktobra savu darbu ir uzsācis Viļānu novada pašvaldības VPVKAC (Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs), pilsētas informācijas portālam Rezekne24.lv pavēstīja VPVKAC klientu apkalpošanas speciāliste Jūlija Krilkova.
Tagad, lai saņemtu vairāku valsts iestāžu pakalpojumus, Viļānu novada iedzīvotājiem vairs nav jādodas uz atsevišķām valsts iestādēm, jo daudzus pakalpojumus var saņemt vienuviet - Valsts un pašvaldības vienotājā klientu apkalpošanas centrā, kas atrodas Viļānu novada pašvaldības telpās (Kultūras laukumā 1a, Viļāni).
Līdz šim brīdim VPVKAC pakalpojumus ir izmantojuši vairāk nekā 300 Viļānu pilsētas un novada iedzīvotāju. Tika pieņemti vairāk nekā 130 iesniegumi VSAA pakalpojumu izmantošanai, vairāk nekā 90 cilvēki ir izmantojuši e-pakalpojumus, tikpat daudz cilvēku saņēma konsultācijas un citus pakalpojumus.
Apmeklētāji augsti novērtē šī centra darbības priekšrocības, ātrumu un ērtību. Aicinām visus Viļānu novada iedzīvotājus izmantot šo iespēju arī 2016. gadā.