Vides reklāmas aģentūras "JCDecaux Latvija" apgrozījums pērn sarūk par 2,3%
Kā ziņo aģentūra LETA, uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn palielinājās kompānijas izmaksas saistībā ar jaunu sabiedriskā transporta pieturvietu uzstādīšanu galvaspilsētā, kas prasa lielākus uzturēšanas un pārdošanas resursus. Pērn kompānija ieguldīja investīcijas jaunu sabiedriskā transporta pieturvietu būvniecībā Rīgā saskaņā ar sadarbības līgumu, kas parakstīts ar SIA "Pilsētas līnijas" par sabiedriskā transporta pieturvietu nojumju izbūvi Rīgā.
Vienlaikus uzņēmuma vadība atzīmē, ka, neraugoties uz stagnāciju mediju reklāmas tirgū, vides reklāmas tirgus turpina pieaugt.
Kompānijas vadības ziņojumā arī teikts, ka uzņēmums pērn izstrādāja un piemēro ikdienas darbā ilgtermiņa stratēģiju apkārtējās vides piesārņojuma ietekmes samazināšanai. Tāpat "JCDecaux Latvija" kompānija ieviesa energoietilpīgas spuldzes lielformāta stendos.
Šogad kompānija plāno turpināt darbu pie vides reklāmas stendu nomainīšanas un tehniskās kvalitātes uzlabošanas. Tāpat uzņēmums plāno pakāpeniski nomainīt vecās sabiedriskā transporta pieturvietas galvaspilsētā pret jaunajām, kas būvētas saskaņā ar sadarbības līgumu, kas parakstīts ar SIA "Pilsētas līnijas".
2014.gadā "JCDecaux Latvija" strādāja ar 3,694 miljonu eiro apgrozījumu un 209 663 peļņu.
"JCDecaux Latvija" ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu "JCDecaux".
Uz sarakstu