"Ventspils siltums" Abonentu daļa pārceļas atpakaļ uz Pils ielu

No 14.marta uzņēmuma ''Ventspils siltums'' Abonentu daļa klientus atsāks pieņemt Pils ielā 12, kur klientu apkalpošanas uzlabošanas nolūkos veikts telpu remonts.
Kā pilsētas informācijas portālu Ventspils24.lv informēja pašvaldības SIA "Ventspils siltums" valdes priekšsēdētājs Arnis Uzaris, turpmāk Pils ielā 12 klienti varēs saņemt gan speciālistu konsultācijas, gan arī norēķināties par saņemtajiem komunālajiem pakalpojumiem.
Uzņēmuma "Ventspils siltums" klienti tiks pieņemti katru darba dienu no plkst.8.00 līdz 17.00.
Klientu pieņemšana līdz 31.martam tiks nodrošināta arī sestdienās no plkst.8.30 līdz plkst.15.00, taču norēķinus par komunālajiem pakalpojumiem iedzīvotāji nevarēs veikt.
Saistībā ar pārcelšanos uz Pils ielu 12, pašvaldības SIA "Ventspils siltums" aicina iedzīvotājus būt saprotošiem un iespēju robežās sev interesējošus jautājumus klātienē noskaidrot līdz 10.martam, jo 11.martā un 12.martā Abonentu daļa Lielajā prospektā 42 klientiem būs pieejama ierobežotā režīmā.
Atgādinām, ka iedzīvotāji sev interesējošus jautājumus var uzdot arī sūtot e-pastu uz siltums.abonenti@ventspils.lv, norādot pakalpojuma saņemšanas adresi un rēķina numuru. Atbildes uz uzdotajiem jautājumiem tiek sniegtas, ievērojot saņemto e-pastu rindas kārtību.
Savukārt, zvanot uz vienoto Abonentu daļas tālruņa numuru 636 00800 vienlaicīgi ir iespējams apkalpot sešus ienākošos zvanus. Klientu apkalpošanas kvalitātes nolūkos visi ienākošie tālruņa zvani tiek automātiski reģistrēti un sarunas ierakstītas, lai iespējamu pretrunu gadījumā varētu detalizēti un ātri izanalizēt situāciju. Abonentu daļas vienotais tālrunis pieslēgts arī automātiskajam atbildētājam, lai gadījumā, kad visi abonentu daļas darbinieki ir aizņemti, zvanītājs varētu atstāt automātiskajā atbildētājā savu ziņu un tālruņa numuru atbildes saņemšanai.