Banner 980x90

Uzņēmuma pārstāvis: "Maxima" pēc Zolitūdes traģēdijas neparādīja pietiekamu empātiju

Uzņēmums "Maxima" pēc traģēdijas lielveikalā Zolitūdē neparādīja pietiekamu empātiju un atbildīgu izturēšanos, pirmdien, 30.martā, traģēdijas parlamentārās izmeklēšanas komisijā sacīja "Maxima" korporatīvo attiecību vadītājs Ivars Svilāns.

Viņš norādīja, ka bieži ir apspriests jautājums par vainu un atbildību un ir jāatzīst, ka sākotnēji "Maxima" kopumā "neparādīja pietiekamu empātiju un atbildīgu izturēšanos". Par to ir izdarīti secinājumi, un "Maxima" pusē ir un būs atbildība, tostarp par drošības jautājumiem, skaidroja Svilāns.

Uzņēmuma pārstāvis informēja deputātus par sniegto atbalstu pēc Zolitūdes traģēdijas, tostarp izmaksājot vienreizēju pabalstu cietušajiem darbiniekiem un klientiem un nodrošinot ikmēneša pabalstu bojāgājušo vecāku bērniem līdz pilngadības sasniegšanai. "Maxima" attiecīgo pabalstu izmaksai Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai pārskaitījusi 1,8 miljonus eiro.

"Maxima" ir veikusi veikalu un citu ēku drošības pārbaudi, sacīja Svilāns. Viņš gan arī vērsa uzmanību situācijai, ka ekspertiem ir dažādi viedokļi un nevar saprast, kurš no ekspertu viedokļiem ir pareizais.

Komisijas sēdē tika aktualizēti arī Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta plāni sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru sagatavot regulējumu tirdzniecībā esošo signalizācijas sistēmu akreditācijai.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)