Turībā notiks meistarklase – "Targetsim" biznesa simulācijai
Šobrīd visā pasaulē populārās biznesa simulācijas spēles ir mākslīgi radīta uzņēmējdarbības vide, kuras darbībā var iejusties maksimāli pietuvināti dzīvei. Spēles ir paredzētas kā mācību līdzeklis - izglītības kvalifikācijas celšanai uzņēmējdarbības studentiem un jau esošajiem uzņēmējiem. Tās organizē skolās, augstskolās un uzņēmumos.
Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja Biznesa augstskolas Turība Sabiedrisko attiecību vadītāja Marta Kive, biznesa simulācijas ir ieguvušas ievērojamu popularitāti kopš 2000.gada, un kļūst aizvien pieprasītākas, un ir atzītas par noderīgu mācību metodi, tieši tāpēc Biznesa augstskolā Turība tiek rīkota īpaša, vienas dienas meistarklase biznesa simulācijai.
Meistarklase tiek rīkota sadarbībā ar Komunikācijas fakultātes lektoru, uzņēmēju Juri Ulmani, ar mērķi veicināt izpratni un zināšanas par pakalpojumu sfēras elementiem, lai attīstītu studentos prasmi komunicēt ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem, kā arī, lai atspoguļotu komunikācijas nozīmi mērķu sasniegšanā.
"Dalībnieki iegūs zināšanas, pieredzi un prasmes, kas lieti noderēs ikdienas dzīvē un reālajā biznesā. Papildus tam simulācija ir jautra - īstās dzīves pieredze tiek konvertēta īsā laika posmā un tiek spēlēta vidē, kurā kļūdīties nav riskanti," stāsta meistarklases organizators PhD Juris Ulmanis.
Uz sarakstu