"Rīgas Miesnieks" maina vizuālo identitāti
Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja "P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības" pārstāve Lelde Sāre – Jansone, jauno vizuālo identitāti izstrādāja starptautiski atzītā radošā aģentūra "Leo Burnett". Pirmie iepakojumi ar jauno dizainu Latvijas veikalu plauktos nonāca jau marta beigās.
"Esot pašmāju tirgū jau vairāk nekā 90 gadus, "Rīgas Miesnieks" ir kļuvis par kvalitātes simbolu un vadošo līderi gaļas produktu nozarē, kas piedāvā augstas kvalitātes produktus, izmantojot modernākās pieejamās tehnoloģijas. Lai arvien turpinātu attīstību Latvijas tirgū un paceltu mūsu produktus jaunā līmenī arī eksporta tirgos, nolēmām, ka šis ir īstais laiks, lai piešķirtu "Rīgas Miesniekam" arī jaunu vizuālo tēlu, veidojot to modernāku un pamanāmāku – gan pievēršot tam vairāk uzmanības, gan padarot labāk atšķiramu arī veikalu plauktos. Kā reiz teicis Rainis, "pastāvēs, kas pārvērtīsies". Mūsuprāt, gan jaunais logotips, gan produktu iepakojuma dizains ir piemērs tam, kā apvienot tradicionālas vērtības un mūsdienīgu sajūtu," skaidro "HKScan Latvia" pārdošanas un mārketinga vadītājs Heino Lapiņš.
"Rīgas Miesnieks" logo tagad ir jauna un daudz modernāka krāsa – Miesnieka violetā, kas ir svaiga, atšķirīga un īpaša ar savu unikalitāti. Izstrādājot ēdienu produktu iepakojumus, viens no veiksmīga rezultāta stūrakmeņiem ir apetīti rosinoša un kārdinoša ēdiena fotogrāfija - tas arī ņemts vērā, veidojot jauno "Rīgas Miesnieks" vizuālo identitāti. Tā kā viena no zīmola produkcijas galvenajām mērķauditorijām ir tieši sievietes, jaunajā konceptā uzsvars likts arī uz tieši šai auditorijai pievilcīgām krāsu gammām un dizainu.
"Zīmolam "Rīgas Miesnieks" ir svarīgi pircējus Latvijā nodrošināt ar augstas kvalitātes gaļas produktiem, kas atbilstu viņu garšas izjūtām un tai pašā laikā būtu par pieņemamu cenu. Turklāt pēdējo pāris gadu laikā patērētāji ir kļuvuši daudz informētāki un prasīgāki veselīga uztura jautājumos, kas nozīmē, ka viņi vairāk pievērš uzmanību arī gaļas produktiem pievienotajam sālim, taukiem un piedevām. Paturot to prātā, mēs turpināsim izstrādāt produktus, kas ir inovatīvi un piedāvās aizraujošas jaunas garšas, bet tai pašā laikā būs vēl veselīgāki," piebilst Heino Lapiņš.
Pirmie produkti ar jauno vizuālo identitāti - "Rakveres" cīsiņi - Latvijas veikalu plauktos nonāca marta beigās. Šajā pavasarī jaunie iepakojumi pakāpeniski tiks izmantoti arī pārējiem "Rīgas Miesnieka" produktiem gan Latvijas, gan eksporta tirgos.
Uz sarakstu