Rāviņš: Maskavai mūsu autobusi vairs nav vajadzīgi
"Pa pilsētu brauc sabiedriskais transports, kas ražots Jelgavā. Šo nozari attīstījām kopā ar Maskavas vadību," par savulaik Jelgavā darbojošos uzņēmumu "AMO Plant" vēstniekiem klāstīja Rāviņš. Viņš vienlaikus atzina arī, ka ražošana ir apstājusies: "Maskavai mūsu autobusi vairs nav vajadzīgi."
Pilsētas galva lepojās arī, ka Jelgavā darbojas inteliģentā satiksmes vadības sistēma, kas esot tikai nedaudzās Eiropas pilsētās, līdz ar to satiksme tiek vadīta nevis pēc kāda laika grafika, bet pēc noslodzes.
Iepazīstinot ar pilsētu, Rāviņš aicināja vēstniekus izvēlēties Jelgavu kā investīciju objektu, jo ārzemju investoriem ir pieejamas gan telpas ražotnēm, gan infrastruktūra, tāpat Jelgavai ir izdevīga atrašanās vieta, tāpēc preču transportēšanai var izmantot gan asfaltētos ceļus un dzelzceļu, gan Lielupi un lidlauku nākotnē.
"Atrodamies tuvu Rīgai, kas ir gan labi, gan slikti. No vienas puses - mūsu iedzīvotāji krīzes situācijās var atrast darbu Rīgā. Bet ne tik labi ir tas, ka daudzi ekonomiski aktīvie cilvēki strādā galvaspilsētā," pauda mērs. Kā iespējas darbaspēka noturēšanai Jelgavā Rāviņš minēja jaunu darbvietu radīšanu un algu palielināšanu, sasniedzot vismaz Latvijā vidējās algas līmeni.
Ārzemju vēstnieki šodien devušies iepazīšanās vizītē uz Zemgali, aģentūra LETA uzzināja Ārlietu ministrijā. Jelgavā viņi apmeklēja Latvijas Lauksaimniecības universitāti, Jelgavas Sv.Trīsvienības baznīcas torni, bet vēlāk dosies uz Dobeli un Tērveti, kur tiksies gan ar Dobeles novada domes vadību, gan apmeklēs uzņēmumus un Tērvetes dabas parku.
Uz sarakstu