"Statoil" vadītāja Latvijā: VID kļuvis uzņēmējiem draudzīgāks
Viņa skaidro, ka uzlabojumi skar vairākas sfēras, sākot ar elektroniski iesniedzamiem dokumentiem, ar komunikāciju, ar risku analīzi un ar izvērtēšanu, kurus uzņēmumus padziļināti auditēt.
"Domāju, ka VID tiks ar izaicinājumiem galā. Pēdējos pāris gadus tendence ir pozitīva," uzsver uzņēmuma vadītāja.
Vērtējot, kas ārvalstu investoru pozitīvi ietekmē Latvijā, viņa norāda, ka situācija kopumā ir uzlabojusies. "Laba iniciatīva ir "Baltais saraksts". Labumu iespēja gan ir niecīga, savukārt administratīvais slogs, esot šajā sarakstā, ir liels. Tas vairāk ir prestiža jautājums. Taču tas ir solis uz priekšu sadarbībā ar godprātīgu uzņēmēju, ar valsts pārvaldi, tostarp ar VID. Ticu, ka tiks sperti arī nākamie soļi," secina uzņēmēja.
Kā ziņots, līdz pat 2010.gadam "Statoil Fuel&Retail" bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas "Statoil ASA". 2012.gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu "Statoil Fuel&Retail" pārņēma viens no pasaules lielākajiem iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem "Alimentation Couche-Tard", un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot "Statoil" nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021.gadam.
Sākot ar 2016.gada pavasari, visās "Statoil" zīmola degvielas uzpildes stacijās Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks sākta zīmola maiņa uz jauno, globālo iepirkšanās zīmolu "Circle K". Jaunais iepirkšanās zīmols "Circle K" turpmāk aizstās tagadējos kompānijas "Couche-Tard" mazumtirdzniecības zīmolus "Mac’s", "Circle K" un "Kangaroo Express" ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu "Statoil" Eiropā. Latvijā pāreja sāksies 2017.gada rudenī.
Degvielas tirgotājs "Statoil Fuel&Retail Latvia" iepriekšējā finanšu gadā strādājis ar 393,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% mazāk nekā gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". Kompānijas peļņa sasniegusi 18,3 miljonus eiro, un tas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā gadu iepriekš.
Uz sarakstu