"Spilvas" majonēzes stāvpaku iepakojums uzvar nozares konkursā Kijevā
Konkursu "Ukrainian star of packing 2016" rīko Ukrainas Iepakotāju klubs, kas katru gadu nosaka labākos iepakošanas nozares profesionāļus Ukrainā. Šogad konkurss norisinājās 18.reizi, un tā žūrijas vērtējumam bija iesniegti vairāk nekā 70 darbi. Konkursa žūrijā darbojās eksperti un nozares profesionāļi, kuri vērtēja iepakojuma dizainu, materiāla kvalitāti un izpildījuma oriģinalitāti.
Konkursa "Ukrainian star of packing 2016" uzvarētāju apbalvošana notiek 13.aprīlī Starptautiskā pārtikas nozares un iepakojuma foruma "IFFIP 2016" ("International Forum Food Industry and Packaging 2016") norises laikā Kijevā.
Kā ziņots, vairāku gadu laikā zīmola "Spilva" dažādās produktu kategorijās tiek īstenota programma, kas vērsta uz produktu sastāva uzlabojumiem. Tā, piemēram, pēdējo gadu gaitā īstenoti vairāki jauninājumi, kas ļāvuši atteikties no konservantiem visos kečupos un tomātu mērcēs. Savukārt pērn uzņēmums investēja jaunā līnijā 761 327 eiro majonēzes ražošanai stāvpakās, tādējādi par 13% palielinot majonēzes ražošanas jaudu.
Majonēze līdzās tomātu mērcēm, desertiem un salātu mērcēm ir uzņēmuma līderis eksporta tirgos.
Patlaban no "Spilvas" eksporta tirgiem 24,8% ieņem Čehija, 24,2% - Igaunija, 10,9% - Krievija, 10,1% - Lietuva, 9,7% - Lielbritānija.
Kā ziņots, "Spilva" 2014.gadā strādājusi ar 1,39 miljonu eiro peļņu salīdzinājumā ar 1,15 miljoniem iepriekšējā gadā, savukārt apgrozījums sasniedza 21,584 miljonus eiro salīdzinājumā ar 18,235 miljoniem eiro 2013.gadā.
Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.
Jau vēstīts, ka "Spilvas" īpašniece ir norvēģu kompānija "Orkla", kura 2014.gada augustā iegādājās arī koncernu "NP Foods". 2014.gada oktobrī "Orkla" pieņēma lēmumu apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir "Orkla Confectionery and Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".
Uz sarakstu