"Maxima Latvija" komandai pievienojas Viktors Troicins
"Maxima Grupe" ietvaros visiem uzņēmumiem, tai skaitā, "Maxima Latvija", tika izveidota vienota struktūra, paredzot jaunu amatu - komercdirektors (Chief Commercial Officer), kura atbildībā būs jautājumi saistīti ar iepirkumiem, mārketingu un zīmolu vadību, pārdošanas veicināšanu un komercinformācijas analīzi. Latvijā komercdirektora pienākumi uzticēti Viktoram Troicinam.
"Šis ir laiks, kad mazumtirdzniecības nozari vēl vairāk ietekmē dažādas tirgus tendences, tehnoloģiju attīstība un patērētāju paradumu maiņa, tādēļ šī nozare kļūst arvien interesantāka. Uzņēmums "Maxima Latvija" ir lielākais darba devējs privātajā sektorā, un daudzu cilvēki ikdienas izvēle pārtikas iegādei. Tas ir uzņēmis veiksmīgu pārmaiņu kursu, tādēļ esmu pārliecināts, ka varēšu sniegt arī savu ieguldījumu uzņēmuma mērķu sasniegšanā," stāsta "Maxima Latvija" jaunais komercdirektors Viktors Troicins.
"Mēs augstu vērtējam Viktora Troicina iepriekšējo pieredzi un sasniegumus pārstāvētājā auto nozarē, tāpēc esam priecīgi, ka šāda līmeņa profesionālis pievienojies mūsu komandai," norāda "Maxima Latvija" vadītājs Andris Vilcmeiers.
Viktors Troicins vairāk nekā desmit gadus darbojies auto nozarē, bijis ģenerāldirektors, bet pirms tam finanšu nodaļas vadītājs "Mercedes-Benz" ģenerālpārstāvja uzņēmumā "Domenikss". Tāpat bijis valdes priekšsēdētājs enerģētikas projektēšanas institūta a/s "Siltumelektroprojekts". Iepriekš strādājis ar finansēm saistītos amatos auditorkompānijā "Deloitte&Touche Latvija", uzņēmumos "Baltijas Finanšu Partneri" un "Gutta". Viņš ieguvis uzņēmējdarbības vadības maģistra grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā un ekonomikas zinātņu bakalaura grādu Rīgas Aviācijas universitātē (šobrīd – Transporta un sakaru institūts).