"Latvijas balzams" paplašina degvīna klāstu ar zīmolu "Moskovskaya Silver"
Kā ziņo aģentūra LETA, degvīna "Moskovskaya" tradicionālā recepte ir pilnveidota ar papildu filtrācijas tehnoloģiju, kurā pirms četrpakāpju filtrēšanas papildus tiek izmantota attīrīšana ar ogli un sudrabu, kas piešķir dzērienam izcili tīru un maigu garšu.
Dzēriens jau maijā būs pieejams Baltijas valstu tirgos, kam šī gada laikā sekos arī citi starptautiskie tirgi.
"Moskovskaya" ir starptautisks, pasaules tirgos jau plaši pazīstams degvīns. Esam pārliecināti, ka jaunais produkts sekmēs zīmola tālāku izaugsmi, palīdzēs iekarot jaunus tirgus un jaunus patērētājus visā pasaulē," norādīja "Latvijas balzama" mātesuzņēmuma "Amber Beverage Group" valdes priekšsēdētājs Sīmurs Fereira.
Patlaban uzņēmumā ražo četru zīmolu degvīnu - "Moskovskaya", "Stolichnaya", "LB Vodka" un "3Graudu".
Kā ziņots, "Latvijas Balzams" auditētais apgrozījums pagājušajā gadā audzis par 1% un bija 73,79 miljoni eiro, savukārt auditētā peļņa samazinājās par 11%, sasniedzot 7,06 miljonus eiro.
Uzņēmuma vadība izaugsmi šogad vērtē piesardzīgi, ņemot vērā situāciju Krievijā saistībā ar naftas cenām, Ķīnas izaugsmes palēninājumu un nenoteiktību Eiropas Savienībā.
"Latvijas balzams" kopš 2014.gada oktobra iekļauts holdinga kompānijā "Amber Beverage Group", kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai "SPI Group" apvienojot Baltijas uzņēmumus - "Latvijas balzamu", dzērienu izplatītājus "SPI Distribution Latvia", "SPI Distribution Estonia" un "Bennet Distributors" Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi "Latvijas balzams veikali" Latvijā un "Darija" Lietuvā. "Amber Beverage Group" dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "S.P.I. Regional Business Unit B.V.".
"Latvijas balzama" akcijas tiek kotētas biržas "Nasdaq Riga" Baltijas Otrajā sarakstā.
Uz sarakstu