Banner 980x90

"Cido grupa" pērn attīstībā ieguldījusi 1,1 miljonu eiro

Foto: Ieva Čīka/ LETA
Foto: Ieva Čīka/ LETA
Lai nostiprinātu līdera pozīcijas Baltijas dzērienu tirgū, pērn SIA "Cido grupa" īstenoja vairākus nozīmīgus investīciju projektus, kopumā attīstībā ieguldot 1,1 miljonu eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Inese Lielpinka.

Lielākie investīciju projekti saistīti ar avota ūdens filtrācijas jaudu palielināšanu, jauna 0,75 litru plastmasas jeb PET pudeļu formāta izveidi ūdens un citu dzērienu produktiem, kā arī ražotnes sagatavošanu "PepsiCo" produktu licencētai ražošanai.

Kā norāda "Cido grupa" ģenerāldirektors Marijus Kirstuks, minētās investīcijas ir vienas no apjomīgākajām pēdējo gadu laikā, kas ieguldītas tieši ražošanā, produkcijas sortimenta paplašināšanā un projektu īstenošanā.

Savukārt kā vienu no nozīmīgākajiem uzņēmuma notikumiem 2015.gadā Kirstuks nosauc "PepsiCo" zīmolu produktu ražošanas sākšanu pagājušā gada beigās. Toreiz "PepsiCo" un "Royal Unibrew" darījuma rezultātā "Royal Unibrew" uzņēmumi Baltijā ieguva tiesības pildīt, pārdot un izplatīt Baltijas valstīs tādus dzērienus kā "Pepsi", "Pepsi Max", "7Up", "Miranda" un "Mountain Dew". Darījums nākotnē ļaus nostiprināt pozīcijas bezalkoholisko dzērienu tirgū Latvijā un Baltijā.

Viens no uzņēmuma attīstības virzieniem ir veselīga dzīvesveida atbalstīšana un popularizēšana, līdz ar to pērn tas sāka ražot avota ūdeni "Mangaļi" un dzeramo ūdeni "Mangaļi", kas bagātināts ar minerālvielām un īpaši piemērots sporta nodarbībām. Līdz ar jaunajiem produktiem "Cido grupa" paplašināja ražošanas līnijas iespējas, lai nodrošinātu ūdens un citu dzērienu pildīšanu 0,75 litru PET pudelēs. Jaunā avota ūdens iegūšanai uzņēmums veica ieguldījumus avota ūdens filtrācijas jaudu palielināšanai.

Savukārt sporta dzēriens "Mangaļi Isotonic" kļuva par jaunu pieteikumu Latvijas tirgū sporta dzērienu kategorijā. Domājot par bērnu mērķauditoriju, gada beigās tika ieviesta "Zoo Ice Age" 200 mililitru sulas dzērienu līnija.

Jauni produkti tika izveidoti arī alus segmentā, kur zīmols "Lāčplēsis" pērn sasniedzis labus starptautiskus rezultātus. "Lāčplēsis dzintara" saņēma sudraba medaļu konkursā "Inernational brewing awards", "Lāčplēsis ekstra" un "Lāčplēsis izturēts" - trīs izcilības zvaigznes, "Lāčplēsis dzīvs" un "Lāčplēsis dzintara" - divas izcilības zvaigznes konkursā "International Quality Institute" Briselē.

"Cido grupa" ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ir gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens un alus.

Kā ziņots, "Cido grupa" 2014.gadā strādājusi ar 55,93 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 1% pieaugums salīdzinājumā ar 55,89 miljoniem iepriekšējā gadā, liecina "Firmas.lv" informācija. Tikmēr uzņēmuma peļņa samazinājusies četrkārtīgi - no 2,42 miljoniem eiro 2013.gadā līdz 581 334 eiro 2014.gadā.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

"Cido pārtikas grupa" dibināta 1994.gadā. 2006.gadā, apvienojoties ar SIA "Cido logistika", tās nosaukums tika mainīts uz SIA "Cido grupa". Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 117 054 eiro, tas nodarbina 334 darbiniekus.

Kopš 2004.gada "Cido pārtikas grupa" ir Dānijas AS "Royal Unibrew" grupas uzņēmums.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)