"airBaltic" biļešu tirdzniecība pieaugusi par 16%
Latvijas aviokompānija "airBaltic" kopējais pārdotais biļešu apjoms 2016.gada lidojumiem palielinājies par 16%, salīdzinot ar analoģisku periodu pirms gada, aģentūru LETA informēja aviokompānijā.
Kā informē aģentūra LETA, tas nozīmējot, ka 2016.gadā pieaudzis pieprasījums pēc "airBaltic" lidojumiem.
Kā norāda "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss, tirgū ir pārliecība par nākotni, un tas pozitīvi reaģē uz "airBaltic" uzlabotajiem aviosavienojumiem starp Baltijas reģionu un Eiropas lielākajām lidostām.
Kā ziņots, "airBaltic" 2014.gadā strādājusi ar 254 179 669 eiro apgrozījumu un 10 668 043 eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija. Apgrozījums ir nedaudz - par 8% - samazinājies, salīdzinot ar 2013.gadu, kad aviokompānija apgrozīja 278 805 614 eiro.
Savukārt peļņa ir pieaugusi vairāk nekā piecas reizes, salīdzinot ar 2013.gadu, kad tā bija 2 020 506 eiro.
AS "Air Baltic Corporation" ir dibināta 1995.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 82 634 635 eiro. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.