Banner 980x90

"Latvenergo": elektroenerģijas rādījumus nodevuši jau 70% klientu

Jau 70% AS "Latvenergo" klientu, kuri izvēlējušies norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, nodevuši skaitītāju rādījumus, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja AS "Latvenergo" preses sekretāre Sandra Vējiņa.

Jāatzīmē, ka iespēja nodot skaitītāja rādījumu ir pagarināta līdz 15.februārim.

Vējiņa norāda, ka visērtāk to izdarīt klientu pašapkalpošanās portālā "www.e-latvenergo.lv", sūtot SMS īsziņu vai arī izmantojot Latvenergo mobilo aplikāciju. Rēķins tiks izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai SMS veidā uz tālruņa numuru.

Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās "Elektrum Universālais" vai citu produktu ar Izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, skaitītāja rādījumi nav jānodod - ir jāizmanto Latvenergo sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. AS "Latvenergo" atkārtoti februārī nosūtīs klientiem uz e-pastiem vai SMS aprēķināto Izlīdzinātā Maksājuma summu.

"Šobrīd notiek ļoti aktīva AS "Latvenergo" komunikācija ar klientiem - janvārī esam apkalpojuši 160 000 telefona zvanus, nosūtījuši informāciju par turpmāko norēķinu kārtību 150 000 klientiem. Janvārī arī esam nosūtījuši informāciju 65 000 aizsargāto lietotāju, tajā skaitā - 16 tūkstošiem daudzbērnu ģimeņu par norēķinu kārtību," norāda Vējiņa.

Pilseta24.lv jau vēstīja, ka lielu daļu "Latvenergo" klientu samulsinājusi jaunā elektrības rēķinu apmaksas sistēma.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)