Banner 980x90

Kā motivēt darbiniekus strādāt ofisā, nevis no mājām?

Pēc ilgstoša attālinātā darba perioda uzņēmumiem un vadītājiem ir jārod veidi, kā stimulēt darbiniekus atgriezties ofisā. Darba devēji bieži vēlas, lai darbinieki atgriežas ofisā dažādu iemeslu dēļ. Viens no galvenajiem iemesliem ir sadarbības un inovāciju veicināšana. Fiziska klātbūtne ofisā ļauj veidot neplānotas diskusijas, radošu domāšanu un ātru lēmumu pieņemšanu, ko attālinātā darba vide ne vienmēr nodrošina.

Tāpat darba devēji cenšas uzturēt spēcīgu uzņēmuma kultūru, un ofiss ir centrālā vieta, lai veicinātu darbinieku dalīšanos ar savu pieredzi un lai veidotu stiprāku komandu. Turklāt daudzi uzskata, ka birojā ir vieglāk monitorēt darbinieku darbības un nodrošināt augstāku produktivitāti.

Tādēļ šis raksts izklāsta četrus galvenos veidus, kā motivēt darbiniekus atgriezties birojā, piedāvājot visdažādākās priekšrocības.

Skaidra komunikācija 

Pirmkārt, ir svarīgi skaidri izskaidrot darbiniekiem, kāpēc tiek pieņemts lēmums par atgriešanos ofisā. Tas var ietvert socializēšanās priekšrocības, iespēju veicināt inovācijas un efektīvāku sadarbošanos starp nodaļām. Šāda skaidrība palīdzēs novērst neskaidrības un rada pārliecību par uzņēmuma nākotnes perspektīvām.

Hibrīda modelis

Izstrādājiet elastīgu darba modeli, kurā tiek kombinēti ofisa un attālinātā darba elementi. Darbiniekiem ir jāsaņem iespēja izvēlēties, kad strādāt birojā un kad strādāt no mājām. Šis hibrīda modelis dod darbiniekiem brīvību un līdzsvaru starp personisko dzīvi un darbu.

Izcilas priekšrocības

Lai motivētu darbiniekus atgriezties ofisā, piedāvājiet jaunas priekšrocības. Tas varētu ietvert transporta atbalstu, bērnu vai ģimenes locekļu aprūpes pabalstus. Ieviesiet arī interesantas aktivitātes, piemēram, biroja pusdienas, mājdzīvniekus ofisā un virtuālās realitātes pieredzes, lai padarītu darba vietu pievilcīgāku.

Optimizējiet biroja telpas

Padariet ofisu par vietu, kurā nav tikai darbs, bet arī izklaide un radošums. Izvēlieties biroja telpas, kas ir elastīgas un atbilst dažādām darba vajadzībām. Ieviesiet dažādas zonas, piemēram, klusās telpas, sadarbības zonas un virtuālās sapulču telpas. Piemēram, biroja plaukti var būt vērtīgs elements, kas uzlabo darba vidi un organizāciju. 

Ieviesiet sistematizētus un estētiski pievilcīgus biroja plauktus, kuros darbinieki varēs efektīvi gan uzglabāt, gan atrast nepieciešamos materiālus. Organizēti biroja plaukti veicina darba efektivitāti, samazina stresa līmeni un radīs koptu un profesionālu darba vidi. Tādējādi, pievēršot uzmanību biroja plauktiem, var uzlabot darba komfortu un ietekmēt darbinieku attieksmi pret ofisu kā darba vietu.

Ieviešot piemērotus pasākumus un pieejas, uzņēmumi var radīt vidi, kas motivē darbiniekus atgriezties ofisā ar prieku. Svarīgākais elements ir dialoga uzturēšana ar darbiniekiem un uzmanības pievēršana viņu vēlmēm un vajadzībām. Kopā ar elastīgu pieeju un priekšrocību piedāvāšanu uzņēmumi var panākt harmoniju starp ofisu un attālināto darbu.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)