"Ghetto Games" un "Sprite" aicina atbalstīt jauniešu sapni par basketbolu

Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "Ghetto Games" komunikācijas vadītāja Ieva Ancāne, "Ghetto" ir sports. Tas attīsta gan fiziski, gan garīgi, disciplinē un māca mīlēt – mīlēt veselību, dzīvi, sevi, savus tuvākos. Tas balstās cieņu un vērtību apzināšanos, jo cieņa pret sevi un apkārtējiem ir svarīga! Zem "Ghetto Games" karoga tiek organizēti teju 70 pasākumi sezonā. Tūkstošiem jauniešu ir iespēja pozitīvā vidē regulāri sportot un veselīgi pavadīt laiku. Tieši tāpēc "Ghetto Games" ar prieku piedalās šīs kampaņas realizēšanā, jo tās ietvaros palielināsies to jauniešu skaits, kuri brīvo laiku varēs pavadīt spēlējot basketbolu. Bumbas, kuras "Sprite" cienītāji būs izvēlējušies atdot citiem, dāvināsim jaunākajiem "Ghetto Games" dalībniekiem, kā arī jauniešiem reģionos. Kopumā 3100 basketbola bumbas Latvijā.
Katrai "Sprite" pudelei zem korķīša būs atrodams unikāls kods, to ievadot "Sprite" mājaslapā, kampaņas dalībnieks piedalīsies izlozē, kura norisināsies katru dienu un ilgs no 2.jūlija līdz 31.augustam. Ik dienu 50 laimīgie, saņemot e-pasta vēstuli par laimestu, "Sprite" mājaslapā varēs izvēlēties, vai paturēt laimēto basketbola bumbu sev, to saņemot tuvākajā "Narvesen", vai dāvināt to jauniešiem, kuru sapnis ir basketbols! Bumbas, kuras tiks dāvinātas citiem, jaunos īpašniekus sasniegs ar "Ghetto Games" starpniecību.
"Pēdējos septiņus gadus "Sprite" ir atbalstījis dažādus basketbola pasākumus Baltijas valstīs. Tagad pienācis laiks mudināt arī "Sprite" cienītājus pašiem vairāk iesaistīties basketbola popularizēšanā un spēlēšanā vai arī atbalstīt citus, tieši tādēļ šīs kampaņas ietvaros "Sprite" bumbas laimētājiem dodam iespēju to atstāt sev vai dāvināt jauniešiem, kuriem tā var noderēt vairāk," saka Irina Gailiša, "Sprite" zīmola vadītāja Baltijā.
"Mēs esam uzņēmums, kas vēlas iedrošināt cilvēkus vairāk pievērsties aktīvam dzīvesveidam, un uzskatām, ka "Ghetto Games" kustība šobrīd ir paveikusi iespaidīgu darbu tā popularizēšanā, tādēļ sadarbojamies ar to. Ir svarīgi kustēties, lai dedzinātu kalorijas un justos fiziski labāk. Un kāpēc gan neuzspēlēt basketbolu?" skaidro Gailiša par to, kāpēc "The Coca-Cola Company" atbalsta aktīva dzīvesveida projektus.