Eksperts: Uzņēmēji reti mēģina saprast, cik vērtīga ir viņu informācija
Uzņēmēji, it īpaši mazo un vidējo uzņēmumu grupā, pārāk reti mēģina saprast, cik vērtīga ir viņu informācija, šodien notiekošajā videokonferencē "Biznesa tehnoloģiju neizmatotās iespējas" sacīja "Microsoft Latvia" vadītājs Ēriks Eglītis.
Kā sacīja Eglītis, uzņēmumi ir dažādi un informācijas nozīme viņu biznesā var būt no nekādas līdz pat ļoti būtiskai. "Ir intelektuālā darba uzņēmumi, kuru informācijai nonākot pie konkurentiem ir cita ietekme uz biznesu nekā, piemēram, restorānam, kura konkurenti uzzina, no kura piegādātāja tiek iepirkti burkāni."
Eglītis norādīja, ka uzņēmumiem būtu jāapzinās, cik būtiska ir informācijas un tās drošības ietekme uz viņu biznesu, un, ņemot to vērā, jādomā, ar kādiem risinājumiem to aizsargāt - bezmaksas rīkiem vai kaut ko specifiskāku.
"Microsoft" ir viena no pasaulē lielākajām IT kompānijām, kas šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās martā, strādāja ar 4,99 miljardu dolāru (4,6 miljardu eiro) tīro peļņu, bet apgrozīja 21,7 miljardus dolāru.
Uz sarakstu