Eksperts: Autokravu pārvadājumu biznesā gaidāms 40% kravu kritums
Viņš skaidro, ka patlaban ieguvušas tās loģistikas kompānijas, kuras prata pārorientēties uz pretējo virzienu, un kravas no Krievijas nomainīja pret importa kravām uz Krieviju no Eiropas Savienības (ES). Šīs kompānijas veido savu kravu grozu ES, un tad tās ved uz Krieviju.
Kā skaidro eksperts, "izdevās tām loģistikas kompānijām, kuras jau pirms tam bija ieguldījušas darbu, bija tālredzīgas un nelika visas olas vienā grozā". Šī nozare lielā mērā ir atkarīga no loģistikas nozares, un kravu pārvadātājiem jābūt tiešai sadarbībai ar loģistikas kompānijām, jo kravu pārvadātājs ved tik kravu, cik viņam dod. "Ja nav kravu, tad sēž mājās," teica Jerošenko.
Viņš norāda, ka tranzīta nozarē notiek pārmaiņas, līdz ar to jābūt citai pieejai un pašiem jāmainās kopā ar pasauli, taču īstermiņā šis gads būšot smags.
Visu interviju ar Jerošenko var lasīt LETA+ un "Nozare.lv" sadaļā "Viedokļi, intervijas" (http://www.leta.lv/plus/133A012E-A846-0A78-6922-4E64477662C2/ ).
Kā ziņots, šī gada pirmajos četros mēnešos pa dzelzceļu Latvijā pārvadāti 16,5 miljoni tonnu kravu un kopējais pārvadājumu apjoms samazinājies par 21,6% salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn, kad tika pārvadāti 21,19 miljoni tonnu, aģentūru LETA informēja uzņēmumā LDz.
Iekšzemes pārvadājumu apjoms audzis par 24,8%, pirmajos četros mēnešos sasniedzot 447 000 tonnu. Tranzīta apjoms caur ostām samazinājies par 21,1% līdz 13,9 miljoniem tonnu. Importa pārvadājumos pirmajos četros mēnešos kravu apjoms samazinājies par 6,3% līdz 1,4 miljoniem. Eksporta kravu apjoms samazinājies par 27,6% līdz 415 300 tonnām.
Uz sarakstu