Dāmas, vai esat izmēģinājušas aerobikas nodarbības?

Publicitātes foto

Sportošana ir lielisks veids, kā uzturēt sevi formā, izvēdināt prātu, uzlabot veselību un imūnsistēmu, mazināt stresu un noturēt labu ķermeņa tonusu. Šobrīd arvien lielāku popularitāti iegūst aerobikas nodarbības, it sevišķi sieviešu vidū. Kāpēc tā?

Deja + sportošana = labs garstāvoklis un laba figūra
Aerobikas laikā tiek noslogotas dažādas ķermeņa zonas, kā arī uzlabota koordinācija, jo vienlaikus jāspēj izsekot līdzi gan roku, gan kāju kustībai, kā arī jāpievērš uzmanība pareizai horeogrāfijas izpildei. Aerobika ir izkustēšanās patīkamas un enerģijas mūzikas pavadījumā.
 
Aerobikas laikā tiek stiprināta:
• elpošana;
• sirds un asinsvadu darbība;
• imūnā sistēma.

https://www.youtube.com/watch?v=CXeHtI-jXbA
 
Daļēji šos treniņus var dēvēt pat par dejām, jo soļu kombinācijas papildina viena otru, izveidojot nelielu priekšnesumu. Horeogrāfija tiek miksēta ar spēka vingrinājumiem ķermeņa problēmzonām. Ja vēlies izkustēties nepiespiestā atmosfērā un izjust patiesu sievišķību, izvēlies aerobikas nodarbības!
 
Vēlmi sportot rada arī apkārtējā vide
Nereti uzsākt aktīvu sportošanu vienatnē ir grūtāk nekā tad, ja apkārt ir motivēti un iedvesmoti sportošanas cienītāji. Tieši tāpēc viena no opcijām ir izvēlēties tādu sporta zāli, kurā valda patīkama atmosfēra.
 
"Veselības Fabrika" – mūsdienīgs sporta klubs Teikā
Ķieģeļu sienas ar koši sarkaniem elementiem, mūsdienīgi trenažieri, pieredzējuši treneri, vairākas nodarbību zāles, kā arī sauna un solārijs patīkamai atpūtai. Tas raksturo sporta zāli "Veselības Fabrika".
 
Ne tikai deju aerobikas nodarbības, bet arī dažādas citas, piemēram:
• cīņu;
• harmoniskās;
• cardio;
• nostiprinošās;
• svaru samazinošās piedāvā "Veselības Fabrika".
 
Lūk, izvēle ir gana plaša, lai sev piemērotāko variantu atrastu ikviens. Vēlies uzsākt sportošanu jau tagad? Iegādājies sporta kluba abonementu, kas kalpos arī kā papildus motivācija nodarbību apmeklēšanai regulāri!
 
"Veselības Fabrika" piedāvā šādus abonementus:
• iepazīšanās – apskati klubu un telpas, izmēģini kādu no nodarbībām;
• reižu – apmeklē zāli 8; 16 vai 24 reizes;
• vienreizējs – nāc sportot darbdienā vai kādā citā konkrētā laikā;
• īpašie – dodies tikai uz konkrētām nodarbībām;
• laika – sporto, cik vien vēlies!
 
Kuru no tiem izvēlēsies Tu? Nav vajadzīga konkrēta nedēļas diena, kad aizsākt apņemšanos. Ir jāsāk darīt!
 
Tu pati esi panākumu atslēga!
Jo vēlāk uzsāksi sportošanu, jo vēlāk sasniegsi vēlamo mērķi. To atgādini sev brīdī, kad slinkums ņem virsroku!
 
Apmeklē "Veselības Fabrika" mājaslapu, iepazīsties ar detalizētāku nodarbību un treneru aprakstu un uzsāc savu sportošanas maratonu!