Banner 980x90

"CIDO Grupa" saņēmusi sertifikātu eksportam uz Ķīnu

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
 
Vadošais dzērienu ražotājs Baltijā SIA ''CIDO Grupa'' ir saņēmis Ķīnas tautas republikas sertifikātu par tā ražotā dabīgā minerālūdens un dzeramā ūdens atbilstību Ķīnas tirgum.

Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja SIA "Cido Grupa" pārstāve Inese Lielpinka, atbilstošas sertifikācijas procesa veikšana ir svarīgs priekšnosacījums "CIDO Grupa" darbībai Ķīnā, jo dzeramā ūdens tirgus šajā valstī tiek stingri reglamentēts un dalība tajā ierobežota. Līdz ar sertifikāta saņemšanu uzņēmums jau nosūtījis pirmās kravas ar dzeramā ūdens produkciju.

Inese Lielpinka, SIA "CIDO Grupa" pārstāve: "Ķīnā ir ļoti augsts pieprasījums pēc ūdens ierobežoto dzeramā ūdens resursu dēļ. Var teikt, ka pieprasījums praktiski ir tādā pašā līmenī kā Tuvo Austrumu reģionā vai Āfrikas valstīs. Līdz ar to arī konkurence starp ūdens piegādātājiem ir ļoti liela, kā rezultātā valsts ir uzlikusi ierobežojumus, lai samazinātu riskus nekvalitatīvu produktu nonākšanai tirgū. Ķīna ir sarežģīts, bet vienlaikus ļoti perspektīvs tirgus Latvijas ražotājam. Turklāt mums ir ļoti kvalitatīvs pazemes ūdens, tāpēc saskatām mūsu produkcijai perspektīvas šajā valstī. Šobrīd lai gan pakāpeniski, bet mērķtiecīgi esam uzsākuši šī tirgus iepazīšanu un pirmo mūsu produkcijas piegāžu veikšanu."

Jāmin, ka Tallinas Tehnoloģiju universitātes pētnieki veica atklājumu, ka dabīgā minerālūdens "Mangaļi" 213 m dziļumā iegūtais ūdens ir filtrējies caur zemes iežiem 36 000 gadus, kas piešķir tam īpašu tīrību un minerālsāļiem bagātu garšu.

Jau šobrīd uzņēmums dažādās izstādēs uz vietas un sadarbībā ar partneriem veic produkcijas degustācijas, lai izprastu, kādas ir vietējo iedzīvotāju ūdens garšas prasības. Tas ļauj efektīvi noteikt, ar kādiem dzeramā ūdens produktiem "CIDO Grupa" var vislabāk darboties Ķīnas tirgū.

Sadarbībā ar ietekmīgu ražotāju Eiropā, "CIDO Grupa" jau divus gadus speciāli Ķīnas tirgum ražo atsevišķus produktus. Šī pieredze ļāva uzņēmumam iepazīt šo valsti un tās darbības nosacījumus, kā rezultātā pēc vairāku gadu intensīva darba tas pērn rudenī uzsācis savu zīmolu eksportu uz Ķīnu. Uz Ķīnu uzņēmums uzsācis premium klases produktu piegādi, piemēram, CIDO sulas un Lāčplēsis Extra un Lāčplēsis Izturēts alu. Tāpat uzņēmums iepazīstina vietējos pircējus ar Mangaļi dzeramo ūdeni un Enjoy atspirdzinošajiem dzērieniem, kā arī citiem produktiem no plašā uzņēmuma produkcijas klāsta.

"CIDO Grupa" ir viens no lielākajiem pārtikas produktu eksportētājiem Latvijā, kas uz ārvalstīm eksportē tieši uzņēmuma zīmolus. Ražotāja eksporta rādītāji pērn sasnieguši 21% no produkcijas pārdošanas apjoma, kas ir pēdējos gados labākais sasniegums. Vislielāko daļu – 63% - eksporta veido Lietuva un Igaunija, savukārt pārējās Eiropas valstis – 25% un Krievija un citas valstis – 12%. Visiecienītākie ārvalstīs produkti ir "CIDO" ledus tēja, kvasa dzēriens, kā arī sulas un nektāri.

Uzņēmums eksportē produkciju uz aptuveni 20 pasaules valstīm, piemēram, Zviedriju, Dāniju, Lielbritāniju, Īriju, Vāciju, Poliju, Itāliju, Spāniju, Maltu, Izraēlu, Ukrainu, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, ASV, Kanādu, Ķīnu un Apvienotajiem Arābu Emirātiem (AAE), Lietuvu un Igauniju. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)