Banner 980x90

"Bite" iegulda 30 000 eiro klientu apkalpošanas centra labiekārtošanā Aizkrauklē

Jelgava, 2.maijs, LETA. Klientu apkalpošanas centra labiekārtošanā Aizkrauklē mobilo sakaru operators "Bite" ieguldījis 30 000 eiro, aģentūru LETA informēja SIA "Bite Latvija" sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Anete Lukstiņa.

Viņa skaidroja, ka kopš dienas, kad centrs vēra durvis pirmo reizi, ir aizritējuši vairāk nekā četri gadi. Šajā laikā centra apmeklētāju skaits ir būtiski pieaudzis, pašlaik ik dienu to apmeklē vairāki desmiti Aizkraukles un apkārtnes iedzīvotāji.

Klientu apkalpošanas centrs veidots tā, lai tajā arī turpmāk ikviens interesents varētu saņemt visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos tehnoloģiju risinājumus, skaidroja "Bites" Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Pašlaik klientu apkalpošanas centrā strādā divi darbinieki.

Jau vēstīts, ka "Bite Latvija" pērn strādāja ar 79,668 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 30,6% un bija 8,645 miljoni eiro. Šie ir konsolidētie "Bite Latvija" un meitasuzņēmuma "TeleTower" finanšu dati.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)