Binde: TV "prime time" pārcēlies no vakariem uz sabiedrisko transportu
Televīzijas skatītākā laika josla jeb "prime time" vairs nav vakaros, bet laikā, kas tiek pavadīts sabiedriskajā transportā, sacīja telekomunikāciju operatora "Latvijas Mobilais telefons" valdes priekšsēdētājs Juris Binde.
Kā sacīja Binde, ir pagājis tas laiks, kad cilvēkiem televizors bija kā silts ugunskurs, kur katru vakaru sapulcēties un skatīties TV pārraides. "Šobrīd cilvēkus interesē tas, kas notiek šobrīd, šajā brīdī, un tieši tiešsaistes televīzijas vai tiešraides televīzijas spēj to piedāvāt," pauda Binde. "Faktiski televīzijas "prime time" laiks vairs nav vakaros, bet jebkurā brīdī, kad cilvēkam ir laiks skatīties kādu pārraidi."
"Lai cik paradoksāli arī tas būtu, bet "prime time" šobrīd ir tas laiks, kas tiek pavadīts sabiedriskajā transportā no astoņiem rītā līdz sešiem vakarā," piebilda Binde.
Binde norādīja, ka arī LMT turpina darbu pie tiešsaistes televīzijas "LMT Straume" attīstīšanas, kas jau pašlaik spējot nopietni konkurēt ar tradicionālo lineāro televīziju, un šogad reģistrējusi 755 419 unikālu lietotāju apmeklējumus.
"LMT Straume" ir mobilā televīzija, kurā LMT klientiem pieejamas vietējo TV kanālu translācijas, oriģinālraidījumi, tikai "LMT Straumē" pieejamas tiešraides un video arhīvs. 2014.gadā "LMT Straume" nodrošināja vairāk nekā 200 tiešraižu 500 000 lietotāju, kas kopā veica vienu miljonu sesiju.
LMT šī gada pirmajos deviņos mēnešos strādājis ar apgrozījuma un bruto peļņa pieaugumu, apgrozot 127 miljonus eiro, bet bruto peļņai veidojot 43,7 miljonus eiro.
LMT 49% kapitāldaļu pieder Ziemeļvalstu telekomunikāciju koncernam "TeliaSonera", 23% - "Lattelecom", 23% - "Latvijas Valsts radio un televīzijas centram", 5% - Latvijas valstij caur Privatizācijas aģentūru. Uzņēmums dibināts 1992.gadā.
Uz sarakstu