Banner 980x90

Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 strādās diennakts režīmā

No svētdienas, 1.marta Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 strādās diennakts režīmā, aģentūru LETA informēja Labklājības ministrijas (LM) pārstāve Marika Kupče.

Šādi bērniem un pusaudžiem, kas nokļuvuši krīzes situācijā un kam nepieciešama profesionāla psiholoģiska palīdzība un atbalsts, būs iespēja zvanīt uzticības tālruņa konsultantiem jebkurā laikā, norādīja Kupče.

Līdz šim Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 diennakts režīmā ir bijis pieejams tikai dažas reizes īpaši organizētu akciju laikā. Uzkrātā pieredze liecina, ka galvenokārt nakts laikā saņemtajos zvanos skartās problēmas vai krīzes situācijas bieži vien ir smagas un prasa tūlītēju risinājumu.

Nepieciešamības gadījumā uzticības tālruņa speciālisti sniegs gan psiholoģisko palīdzību, gan savienos zvanītāju ar atbilstošajiem dienestiem operatīvas palīdzības saņemšanai, skaidroja LM pārstāve.

Kā stāstīja VBTAI vadītāja Laila Rieksta-Riekstiņa, pateicoties Saeimas piešķirtajam finansējumam 35 000 eiro apmērā, inspekcijai radās iespēja nodrošināt uzticības tālruņa 116111 pakalpojumus visu diennakti. Inspekcija jau sen meklēja iespējas paplašināt tālruņa darbības laiku, lai bērniem un pusaudžiem krīzes situācijā nenāktos skatīties pulkstenī un domāt, vai kāds tobrīd varēs viņiem atbildēt un palīdzēt, uzsvēra inspekcijas vadītāja.

Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)