Aptauja: 59% Latvijas iedzīvotāju plāno svinēt Ģimenes dienu

Gandrīz trešdaļa jeb 27% aptaujāto Ģimenes dienu svinēs pirmo reizi. Vien 9% respondentu nesvinēs šos svētkus.
Aptaujas rezultāti arī liecina, ka iedzīvotāji veido paši savas ģimenes tradīcijas un daļa aptaujāto ir minējusi, ka plāno svinēt šo dienu ar kopīgām vakariņām, ekskursijām vai kopīgu darbu piemājas dārzā un citām aktivitātēm.
"Maxima Latvija" mārketinga vadītāja Zane Kaktiņa atzīmē, ka pērn 15.maijā īpaši pārdošanas apjomu palielinājumi "Maxima Latvija" veikalos par godu Ģimenes dienai netika novēroti. Taču, ņemot vērā, ka šogad Ģimenes diena ieskandinās nedēļas nogali un ja būs silts un saulains laiks, tad varētu pieaugt šašlika, grila piederumu, saldējuma un alus pārdošanas apjomi.
Aptauja par Ģimenes dienu bija izvietota "Maxima Latvija" mājaslapā laika posmā no 28.aprīļa līdz 5.maijam, un tajā kopumā piedalījās 2894 respondenti.
"Maxima Latvija" mātesuzņēmums aplēsis, ka Latvijas veikalu tīklu apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 660 miljonus eiro bez pievienotās vērtības nodokļa, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir 0,1% palielinājums.
"Maxima Latvija" apgrozījums 2013.gadā sasniedza 673,47 miljonus eiro, bet peļņa - 17,74 miljonus eiro.
"Maxima Latvija" dibināta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" mātesuzņēmums ir Lietuvā reģistrētais "Vilniaus Prekyba UAB", kura mātesuzņēmums savukārt ir Nīderlandē reģistrētais "Lincoln Land Erste B.V".