Banner 980x90

Kokneses bibliotēkā līdz vasaras beigām plāno izveidot valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru

Rīga, 8.apr., LETA. Pašvaldība piešķirs līdzekļus valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) izveidei Kokneses bibliotēkā, lēmusi Kokneses novada dome.

VPVKAC koncepcija paredz iedzīvotājiem un uzņēmējiem iespēju pieteikt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Lauksaimniecības datu centra pakalpojumus, saņemt konsultācijas par deviņu valsts iestāžu pieprasītākajiem pakalpojumiem un e-pakalpojumiem, kā arī saņemt praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un elektroniskās identifikācijas viedkaršu lasītāju.

Lai nodrošinātu Kokneses novada iedzīvotājiem pašvaldības administratīvajā teritorijā valsts un pašvaldību pakalpojumu saņemšanu klātienē, centru nolemts atklāt arī Koknesē.

Vienoto klientu apkalpošanas centru plānots izvietot pašvaldības ēkas otrajā stāvā - Kokneses pagasta bibliotēkā 1905.gada ielā 7. Pašvaldībā uzskata, ka centra izveidošana uzlabos pašvaldības un valsts pakalpojumu pieejamību Kokneses novada un apkārtējo novadu pakalpojumu saņēmējiem.

Plānots, ka ne mazāk par 30% no VPVKAC izveides izmaksām un ne mazāk par 50% no centra uzturēšanas izmaksām Kokneses novada pašvaldība segs no saviem budžeta līdzekļiem finanšu vai kapitālieguldījumu veidā. Pārējās izmaksas tiks segtas no valsts dotācijas.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)